Monday, December 28, 2009

LÄKITUS EESTIMAA KOGUDUSELE 28. dets. 2009. a.

Ma olen Sinu juurde saatnud prohveteid, Eestimaa kogudus, kuid sina ei ole kuulanud. Olen sind hoiatanud, et see on elu ja surma küsimus. Aga sa pole tähele pannud. Ma olen kaua olnud kannatlik, aga vaata, su maa on küps kohtumõistmiseks. Te, kristlased, pole vabadusega midagi peale osanud hakata, vaid olete seda kasutanud oma himudes. Te olete teinud oma palged kõvemaks kaljust ja keeldute pöördumast.

Hoiatasin teid 20. jaanuaril 2005, et te tuleksite osadusse. Kolm aastat käisin otsimas vilja, kuid leidsin vaid lopsakaid lehti, mida te truult ja visalt kasvatate. Saatsin teile majanduskriisi, et te seisataksite ja mõtleksite, miks on midagi nii koledat juhtunud nii kiiresti? Aga te ei küsinud, pigem mobiliseerisite oma jõud, et inimlikult kriisist välja tulla. Kui oleksite küsinud ja Sõna uurinud, oleksite teadnud, et MINA olen see, kes selliseid asju saadab ja ma ootan meeleparandust (2 Aj 7:12-22). Ainult siis säästan ma maa, kui te südamest minu poole pöördute ja mind otsite (Jer 3:10-11). Ainult siis pööran ma kohtuotsuse teie maa kohta (Jer 18:7-8).

Teie maa on õnnetus olukorras, sest koguduses ei ole jumalakartust, on vaid õpitud inimeste tarkus. Olete ise need hooned mulle tõotanud ja pühitsenud. Ja kui te Mind Minu Kotta sisse ei lase, siis ma võtan need kojad teilt ära ja hävitan teie maa.

Ma nõuan teilt, karjased, aru lammaste eest, kelle teile olen usaldanud. Lammaste eest, keda te ei ole karjatanud ja kes on jäetud huntide rüüstata (Hes 34). Soov olla inimeste ees austatud ja majanduslik võidujooks on parimadki teie hulgast viinud silmakirjalikkuse teele, aga Mina tahan teid tagasi tuua, kui te vaid mind kuulaksite. Teie, vägevad väepealikud Naamanid, mõistke, et minu tervis tuleb teinekord orjatüdruku sõna kuuldes ja Jordani sogases vees end kastes.

Minu Sõna on elav ja vägev. Kantslis aga on õpitud inimeste käsk ja roiskunud manna. Keskendute isiklikule osadusele ja näete mind vaid abivahendina oma isiklike ambitsioonide teostamisel, olgu siis koguduse sees või väljas.

Aga ma olen Elu Issand ja tahan Sind juhtida. Ma armastan Sind ja tahan Sind viia Eluvee allikale. Tahan ilmutada oma Sõna, mis oleks Elav ja Väeline. Selleks aga tuleb mind kuulda ja tähele panna. Tuleb veeta aega minuga ja mitte kohkuda, kui tahan Su lopsakad kasvud kärpida, et Sa saaksid üldse vilja kandma hakata. Tahan Sinu südamest välja tuua kõik kõntsa, et seal oleks ruumi Minule. Praegu on seal kõike muud (kibedust, pettumust, valu ja enesepiisavust) nii palju, et Inimese Pojal ei ole kohta, kuhu oma pead panna.

Mine oma palvekambrisse ja sule uks. Las ma näitan Sulle Sinu südame paadumust ja kurjust, et võiksid mõista, kui suur on minu arm ja halastus sinu suhtes, mu laps. Mitte ükski patt, mida oled teinud, ei ole minu jaoks liiga suur. Too need välja oma südamest ja heida enesest ära. Liiga kaua oled neid seal hoidnud ja lasknud ennast mürgitada. Too kõik patud ükshaaval minu risti alla, et võiksid kogeda Elu Võidus. See, mida mina Sulle annan, on mõõtmatult suurem sellest, mida arvad endal olevat ja millest siiani kinni hoiad.

13Vöötage endid ja leinake, preestrid, kurtke, altari teenrid! Minge sisse, veetke öö kotiriideis, minu Jumala teenrid, sest teie Jumala kojast on kõrvaldatud roa- ja joogiohver! 14Pühitsege paastupüha, kutsuge kokku pühalik koosolek, koguge vanemad ja kõik maa elanikud Issanda, oma Jumala kotta ja kisendage Issanda poole! 15Oh seda päeva! Sest Issanda päev on ligidal, see tuleb kui hävitus Kõigeväeliselt. 16Eks ole meie silme eest kadunud toidus,meie Jumala kojast rõõm ja hõiskamine? 17Seemneivad mulla all on tahkunud kõvaks, tagavarad on rüüstatud; aidad on lammutatud, sest vili on ikaldunud. 18Kuidas küll loomad ägavad, veisekarjad on arust ära, sest neil pole karjamaad. Ka lambakarjad on hävimas. (Joel 2)

Nüüd ei ole enam aega. Kohe kohe saab neljas aasta täis. Kutsuge kokku pühalik koosolek. Nimetage alliansspalvenädal meeleparandusnädalaks, kus jutlustada ei tohi keegi ilma Sõna ilmutuseta. Minu pruut väärib enamat kui mürgitamist roiskunud manna ja inimlikult ilusate lugudega. Küsige minult igaks päevaks ilmutust, mida vajate. Ja ma annan teile ELU ja KÕIKE ülirohkesti.

Vahendas:
Kersti Raudsepp
EMK Tallinna kogudus

No comments:

Post a Comment